Echipa

AndreeaIulia - Coordonator
GeorgeGeorge - Administrator
IrinaIrina - Design
IuliaAndreea - Design

Hai sa facem cunostinta! Noi suntem echipa Dream Event! Suntem o echipa tanara, ambitioasa, inventiva si ne ocupam cu organizarea de evenimente in locatia proprie, situata pe malul lacului Herastrau! Totul a inceput din pasiunea noastra comuna pentru natura, gastronomie si profesionalism. Fiind legati de aceste valori, am decis sa devenim una dintre cele mai entuziaste echipe din domeniu, cu scopul de a duce organizarea de evenimente la un nou nivel.

Iubim provocarea organizarii unui nou eveniment! Si pentru ca fiecare dintre noi este unic, suntem de parere ca organizarea fiecarui eveniment este incomparabila si incercam sa punem in evidenta personalitatea fiecarui cuplu! Procesul incepe cu vizionarea locatiei si se incheie, de ce nu, cu ciorba de potroace!

Vrem sa trecem impreuna cu voi prin multe intalniri, nu doar pentru a obtine detalii, ci pentru a va cunoaste si pentru a vedea ce altceva vi se mai potriveste! Garantat descoperim lucruri pe care nici nu stiati ca vi le doriti, si nici ca noi le putem oferi! Impartasim nu doar idei, ci si intamplari din viata! Gasim nu doar solutii, ci descoperim cele mai bune solutii! Metamorfozam locatia pentru fiecare dintre voi! Trebuie sa recunoastem, ne ajuta si spatiul! De la decorul exterior, la bucatele alese gatite cu drag pentru voi in bucataria proprie! De la luminile arhitecturale la aranjamentele florale! De la petrecere in cort sau petrecere in gradina! Toate acestea isi schimba infatisarea pentru voi!

Vreau sa va punctez lucrurile estentiale pe care trebuie sa le stiti in legatura cu organizarea evenimentului in locatia noastra:

  • 1. Avem parc de 1500 mp, locatie de alti 400 si parcare private cu paza pentru 50 de masini
  • 2. Avem bucatarie proprie deci nu exista riscul ca mancarea sa nu fie intocmai cu variant finala aleasa de voi
  • 3. Mix & match: va punem la dispozitie toate piese de decor existent (vaze, lumanari, metraje, lumini, si tot ce va mai poate trece prin gand)
  • 4. Meniurile noastre sunt All-Inclusive, dar suntem flexibili si putem personaliza meniul in functie de preferinte
  • 5. Avem spatiu de 80 mp in aer liber pentru cununie civila/religioasa sau pentru orice altceva ati vrea sa organizati pe acea suprafata
  • 6. sezonul nostru este mai scurt decat al unui restaurant clasic, din pricina vremii organizam evenimente din luna mai pana in septembrie inclusive